نکاتی که باید هنگام خرید لباس به خاطر بسپارید
نوشته شده توسط : ipooshak

یکی از مسئله هایی که ذهن همه ی ما را به خود درگیر می کند این است که هنگام خرید لباس باید به چه نکاتی دقت نماییم و قابل اهمیت هستند. بسیاری از انسان ها چون نکات مربوط به خرید لباس را نمی دانند هنگامی که لباسی را می خرند داخل کمد خود آویزان می کنند و دیگر استفاده ای از آن نمی کنند.

این موضوع از نظر اقتصادی برای افراد بسیار ضرر دارد. در ادامه با ما باشید تا شما را با نکات مربوط به خرید لباس آشنا نماییم. شما می توانید با دانستن این نکات وقتی خرید می کنید لباس های خود را دوست داشته باشید و از آن ها برای همیشه استفاده کنید.

  • مواد استفاده شده در الیاف پارچه بسیار اهمیت دارد.

یکی از نکاتی که باید هنگام خرید لباس به آن دقت کنید الیاف پارچه می باشد. باید ببینید بر اساس پولی که دارید هزینه می کنید این لباس ارزش دارد یا نه. برای شستن و تمیز کردن آن به مشکل می خورید یا نه. حتما از فروشنده بپرسید که لباسی که می شورید رنگ می دهد و شستن آن بسیار سخت است از آن صرف نظر کنید زیرا الیاف به کار رفته در آن خوب نیست.

  • چروک شدن یا نشدن پارچه بسیار مهم می باشد.

از ان جایی که امکان دارد یک لباس شبانه روز تنتان باشد باید دقت کنید که میزان چروکی این لباس چه قدر است. برای متوجه شدن این موضوع بهتر است هنگام خرید لباس به مدت چند دقیقه آن را در دستتان مچاله کنید.

اگر لباس چروک نشد می توانید با خیال راحت لباس را بخرید و مطمئن باشید این لباس از نظر چروک شدن شما را اذیت نخواهد کرد.

تیشرت

  • مهم ترین نکته در خوش استایلی بلد بودن بازی در رنگ ها است، بسیاری علاقه دارند تا از رنگ های در یک طیف رنگی استفاده کنند. اگر شما از آن دسته افراد هستید که از استفاده تضاد رنگ ها در استایل خود لذت می برید کافی است از یک تیشرت سفید به همراه شلوار مشکی استفاده کنید تا در کنار ساده بودن شیک هم به نظر برسید.
  •  اگر می خواهید با پوشیدن یکتیشرت ست نیمه رسمی داشته باشید و از ست اسپرت دور شوید کافی است با خرید تیشرت طرح دار به جای ساده استفاده نمایید.

 اما به این نکته توجه کنید که هر چه تیشرت و شلوارتان ساده تر باشد می توانید یک ست رسمی تر داشته باشید و هرچه قدر در استایلتان از شلوار های زاپ دار و تیشرت با رنگ های تند و شلوغ استفاده کنید از جدیت استایل خود دورتر می شوید.

در قدیم شلوار های پارچه ای را به هیچ عنوان با تیشرت ست نمی کردند اما در دنیای امروزی می توان این ست را با داشتن شلوار پارچه ای کلاسیک بسیار جذاب نمود فقط یادتان نرود در انتخاب اکسسوری اصلا زیاده روی نکنید.

برای اینکه بتوانید یک استایل خفن و شیک داشته باشید پیشنهاد می کنیم سایت ایران پوشاک را چک نمایید.

 





:: برچسب‌ها: خرید لباس , تیشرت , خرید تیشرت , ایران پوشاک ,
:: بازدید از این مطلب : 366
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: